Sunday, May 19, 2019

חייבת לדעת

 חייבת לדעת
האם עיניי רואות נכוחה, האם האור המשתקף מאגל טל בכלל קיים
אני חייבת לדעת
האם אוזניי שומעות תכונה, האם קלטתי את קול שיברם של גלי הים
אני חייבת לדעת
האם מילותיי יוצאות מפי כהלכה, האם רעיונותיי אכן מעצבים עולם
אני חייבת לדעת
האם זה גופי הפועל כמכונה, האם העץ המתנועע ברוח יודע שהוא מושלם
אני חייבת לדעת
כי כשאני פוקחת את עיניי, המציאות שהכרתי אתמול הפכה למנוכרת
אוזניי קולטות מילים, משמעותן בהינף לשון הפכה לאחרת
ידיי נוגעות באויר, מגששות אחר האמת, היתה יפה, כעת היא מעורערת
זה רק דמיון, הכל שם מתרחש, זאת אשליה, זה רק משחק, כך לעצמי אני אומרת
אני אתעורר מחר והזריחה תשכיח ממני את דמותך כפי שבראשי הייתי מציירת
מהבלבול אצא בכוחותיי, חוסר הודאות ישאר מאחוריי, אצעד עד אין-קץ על הדרך המוארת
לא ארצה ממך עוד דבר
לא אוסיף למה שנאמר
אחכה עד שאדע
מה טיבה של זו האגדה
ואיך היא למציאות היא מתחברת






No comments:

Post a Comment